نقل و انتقالات آرشیو خبر ها
یوونتوس من را بیرون نکرد ! شایعات اینتر من را اذیت نمی کند

یوونتوس من را بیرون نکرد ! شایعات اینتر من را اذیت نمی کند

حضور دوباره ی پیرلو در سری آ ایتالیا باعث شد تا شک و تردیدهای زیادی در مورد پیوستن وی به تیم های یووه و اینتر مطرح شود. او در جدید ترین مصاحبه ی خود گفت:

"یوونتوس از من خواست که بمانم ، انها من را بیرون نکردند. این تصمیم خودم بود ، من انتخاب های دیگری هم در ذهنم داشتم اما تصمیمم را به این شکل گرفتم. وقتی شما به سن خاصی می رسید باید ارزیابی های مشخصی انجام دهید. زمان مناسبی برای تغییر و تجربه ای جدید بعد از چهار سال رویایی و فتح همه ی چیزهایی که میشد کسب کرد بود. من یه تصمیم حیاتی برای یادگرفتن چیزی جدید گرفتم."

"من رابطه ی خوبی با کونته دارم ، ما موفقیت های زیادی با هم کسب کردیم. حالا او مربی تیم ملی است ، اما برای ما چیزی تغییر نکرده است ، او می داند که من هنوز بازی می کنم و می تواند هر روز مرا در لیگ آمریکا ببیند. احترام و موفقیت هایی که با هم کسب کردیم تا ابد پابرجا خواهد ماند."

"زمان خداحافظی هنوز فرا نرسیده و من هنوز تمایل زیادی برای بازی کردن دارم. هنوز احتمال بازی در یورو وجود دارد اما خیلی اش به خودم بستگی دارد ، اینکه چه عملکردی در زمین نشان دهم.من هنوز بسیار با انگیزه هستم ، تلاش میکنم تا اخر کار را برای مربی سخت کنم."

وی در مورد اینتر گفت: "شایعات نقل و انتقالات من را اذیت نمی کند ، به آن عادت کرده ام. تیم های زیادی به دنبال من امده اند اما من با نیویورک سیتی قرارداد دارم و به ان احترام میگذارم."


«به اشتراک گذارید»
Google+ Twitter Facebook
نسیبه سرگزی
نسیبه سرگزی«نگارنده اخبار»
ارتباط با نگارنده: